مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خبر داد:
کسب رتبه دوم حفظ کرامت مردم در نظام اداری
چاپ مطلب

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: طی ارزیابی سالانه شورای عالی اداری استانداری خوزستان، اداره کل امور مالیاتی استان موفق به کسب رتبه ی دوم ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری در بین 105 دستگاه اجرایی استان شد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، هاشمی، مدیرکل امور مالیاتی خوزستان، گفت: هر ساله شورای عالی اداری استانداری خوزستان با توجه به مولفه های آموزش، فرهنگ‌سازی،اطلاع‌رسانی ،شفاف و مستند سازی قوانین، بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به مردم ،تهیه و عملیاتی نمودن منشور اخلاقی ،پیش بینی فضا و امکانات مناسب جهت استقرار ارباب رجوع ،نظارت و بازرسی ،نظرسنجی از مراجعان به دستگاههای اجرایی کشور، عملکرد آنان را ارزیابی می کند.
هاشمی افزود: اجرای طرح جامع مالیاتی در استان به‌عنوان یک طرح کلیدی، برای ارتقاء و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مودیان مالیاتی است و این رتبه با توجه به مولفه های فوق به اداره کل اعطا شده است واین اداره کل در راستای ارتقاء حفظ کرامت مردم و مودیان در نظام اداری هرگونه انتقاد، پیشنهاد و رفع ابهام در مورد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مالیاتی را جهت پیشبرد اهداف سازمان سرلوحه‌ی امور خود قرار داده است.
مدیر کل امور مالیاتی خوزستان ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان تلاشگر اداره کل، این موفقیت را نتیجة زحمات و تلاش های بخش های مختلف این اداره کل جهت نهادینه کردن فرهنگ تکریم و رضایت مودیان مالیاتی و توسعه و ترویج فرهنگ مالیاتی عنوان نمود و اظهار داشت: این اداره کل طی سال های متمادی با حفظ پیشگامی خود در ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری بین دستگاه های اجرایی استان خوزستان، موفق به ارتقا و بسط روحیه ی تکریم ارباب رجوع شده است.
وی در زمینه خدمات به مودیان مالیاتی افزود : سامانه 1526 یک ارتباط دوسویه است که به منظور ارائه پاسخ های کارشناسی، طرح شکایات، دریافت گزارشات فرار مالیاتی و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع به صورت غیرحضوری راه اندازی شده است.
هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: ادامه این راه و کسب موفقیت های بیشتر و پیاپی دراین زمینه با داشتن برنامه دقیق، قابل اجر و خود ارزیابی، ایجاد نظم و انضباط، توجه به انجام وظایف سازمانی، حفظ کرامات انسانی، ارائه با کیفیت خدمات به منظور ارتقا سلامت مردم ، عدالت در فرآیند رسیدگی و پاسخگویی، طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مودیان مالیاتی از مهمترین اولویتهای این اداره کل است .


تاریخ خبر: 1396/07/10
کلمات کلیدی: خوزستان نظام اداری 

پرتالهای سازمان امور مالیاتی کشور

اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی
اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی
اداره کل امور مالیاتی اردبیل
اداره کل امور مالیاتی اصفهان
اداره کل امور مالیاتی البرز
اداره کل امور مالیاتی ایلام
اداره کل امور مالیاتی بوشهر
اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری
اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی
اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی
اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی
اداره کل امور مالیاتی خوزستان
اداره کل امور مالیاتی زنجان
اداره کل امور مالیاتی سمنان
اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان
اداره کل امور مالیاتی فارس
اداره کل امور مالیاتی قزوین
اداره کل امور مالیاتی قم
اداره کل امور مالیاتی گلستان
اداره کل امور مالیاتی گیلان
اداره کل امور مالیاتی لرستان
اداره کل امور مالیاتی مازندران
اداره کل امور مالیاتی مرکزی
اداره کل امور مالیاتی هرمزگان
اداره کل امور مالیاتی همدان
اداره کل امور مالیاتی کردستان
اداره کل امور مالیاتی کرمان
اداره کل امور مالیاتی کرمانشاه
اداره کل امور مالیاتی کهکیلویه و بویر احمد
اداره کل امور مالیاتی یزد
امور مالیاتی شهر و استان تهران
ایثارگران
بسیج سازمان امور مالیاتی کشور
حراست
خدمات مودیان
دادستانی انتظامی
دفتر آموزش
دفتر پژوهش
دفتر حقوقی
دفتر هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی
روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور
مرکز فناوری اطلاعات
مزایده ها و مناقصه ها
لیست اول پایین صفحات

سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی
شناسنامه خدمات سازمان امور مالیاتی کشور
سامانه مالیات بر ارزش افزوده
دفتر آموزش
دفتر خدمات مودیان
لیست دوم پایین صفحات

دفتر حقوقی
هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی