مدیر کل امور مالیاتی استان قم اظهار داشت:رعایت حقوق مردم و تکریم مودیان در کنار وصول درآمدهای مالیاتی وظیفه خطیری است که دقت،نظم و سخت کوشی در کار را طلب می کند.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، امدادی فرد، مدیر کل امورمالیاتی قم درجلسه مشترک کارگروه توسعه مدیریت اداره کل امورمالیاتی استان و ستاد ارزیابی استانداری، به تبیین دستورالعمل جدید سازمان اموراداری و استخدامی کشور، به منظور تسهیل و ارائه تمهیدات پیرامون استقرار واحدهای میز خدمت در تمامی ادارات سطح استان و نیز بازنگری در فرآیندهای خدمت رسانی و پرهیز از سردرگمی ارباب رجوع و تطبیق رویه های جاری با مفاد این دستورالعمل پرداختند .
مدیر کل امور مالیاتی استان قم ضمن تاکید بر این نکته که وظیفه ما از مالیات ستانی، خدمت به مردم است، تصریح کرد: فرهنگ سازی مالیاتی یعنی نگاه مردم را به سازمان و مقوله مالیات تغییر دهیم، نگاه برخی از مودیان به سازمان ناشی از ناآگاهی آنان از مصارف مالیات در بودجه های جاری و عمرانی کشور و تخصیص یافتن بخشی از آن به هزینه های درمان ، شهرداری ها و دهیاری هاست.
وی اظهار داشت : با اجرای طرح جامع مالیاتی کیفیت فرآیند پاسخگویی به مودیان افزایش می یابد و همین موضوع زمینه ساز کم رنگ شدن حضور فیزیکی مودی در واحد های مالیاتی می گردد .
امدادی فرد با اشاره به راه اندازی پل ارتباط مردمی 1526 در اداره کل امور مالیاتی استان ، نقش این سامانه ارتباطی را در هدایت مودیان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مالیاتی ایشان بسیار مثمر ثمر دانست .
وی در پایان آگاهی همکاران از قوانین و مقررات مالیاتی را عامل مهمی دانست و افزود:برای اینکه همکاران بتوانند کار مودیان مالیاتی را به نحو احسن انجام دهند، می بایست قوانین و مقررات مالیاتی را به خوبی بدانند و از آن آگاه باشند.
تاریخ خبر: 1396/11/16
کلمات کلیدی: حقوق مودیان قم