مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و دستیابی آسان مودیان به خدمات مالیاتی و افزایش رضایت مندی آنان، میز خدمت در ادارات امور مالیاتی استان راه اندازی شد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، ملکشاهی، مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه تصریح کرد: میز خدمت این اداره کل با مستقر شدن کارشناسان مربوطه، در راستای تکریم ارباب رجوع در طبقه هم کف ادارات پاسخگوی مراجعه کنندگان است.
وی با بیان این که استقرار میز خدمت نقش موثری در افزایش رضایت مندی مودیان خواهد داشت افزود: در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان امورمالیاتی کشور، میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده شده است.
وی هم چنین با اشاره به طراحی فرم ها و فرآیند ها به صورت الکترونیکی و انتخاب کارشناسان ماهر و مسلط به امور برای این منظور، گفت: هدف از میز خدمت حضوری این است که مراجعان که امکان دستیابی الکترونیکی به مدارک و مستندات و فرم های مربوطه را ندارند،بتوانند در کمترین زمان ممکن، پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.
مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه در خاتمه، اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت آنان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری را از اهم وظایف میز خدمت برشمرد و تاکید کرد:کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت، تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای فعالیت میز خدمت در دستگاههای اجرایی محسوب میشود.
تاریخ خبر: 1397/05/06
کلمات کلیدی: کرمانشاه