مدیرکل امور مالیاتی ایلام از راه اندازی میز خدمت در استان در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مودیان خبر داد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، امیدی، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام مهمترین هدف میز خدمت را ارتقای پاسخگویی ادارات و دستگاههای اجرایی عنوان کرد و گفت: الزامات و شرایط میز خدمت با اهداف طرح جامع مالیاتی مطابق بوده و همانطور که در طرح جامع مالیاتی، طبقه اول ساختمانها به خدمات مودیان اختصاصیافته، امور میز خدمت نیز از طریق همین واحد انجام میشود و تمام کارشناسانی که در میز خدمت مستقر هستند بهصورت عمومی، پاسخگوی تمام درخواستهای اربابرجوع خواهند بود.
امیدی با اعلام اینکه در حال حاضر امکانات و تجهیزات میز خدمت اداره کل امور مالیاتی استان تهیه و فراهمشده و نیروی انسانی ماهر و متخصص نیز اختصاصیافته است، ابراز امیدواری کرد: این امر تسهیل و رضایت مودیان مالیاتی و مراجعین این اداره کل را فراهم نماید.
وی افزود: علاوه بر میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیکی این اداره کل نیز شامل عملیات: ارسال آنلاین اظهارنامه الکترونیکی، صدور آنلاین قبض الکترونیکی و پرداخت آن، ارسال آنلاین لیست حقوق و دستمزد، ارسال آنلاین صورت معاملات فصلی، مشاهده آنلاین خلاصه پرونده مودی و اخذ و صدور آنلاین کد اقتصادی، از قبل راهاندازی و در دسترس مودیان مالیاتی قرارگرفته است.
امیدی ادامه داد: همچنین اجرای سیستم جامع مالیات بر مستغلات اجاری، سامانه ثبتنام مودیان ارزشافزوده، سیستم مالیات بر مشاغل، سامانه قبض بانک، سامانه صدور گواهی و استعلام بدهکاران مالیاتی، سیستم هیئت حل اختلاف مالیاتی، استقرار سیستم مکانیزه مالیات بر ارث، سیستم جامع اداری و مالی و سیستم مالیات بر مشاغل خودرو از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای میز خدمت الکترونیکی در اداره کل امور مالیاتی استان ایلام است.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در خاتمه بر همکاری و جدیت کارکنان سایر حوزههای مالیاتی برای اجرای دقیقتر و هر چهبهتر میز خدمت تأکید کرد.
تاریخ خبر: 1397/05/22
کلمات کلیدی: ایلام