بهبود کیفیت خدمت به مودیان از جمله اهداف مهم اداره امور مالیاتی شهرستان است
چاپ مطلب

شاهرود
سرپرست اداره امور مالیاتی شاهرود در جلسه اداری این شهرستان ضرورت رعایت حقوق شهروندی را در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی به مودیان محترم بر شمرد وگفت : رعایت حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف ادارات امور مالیاتی شرق استان است و کارکنان محترم با عملکرد و رفتار مناسب می توانند ترسیم کننده فضایی مطلوب برای مودیان محترم باشند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ، محسن عبداللهی بیان کرد : باتوجه به تحریم ها و فشارهای دشمن مردم درشرایط سخت اقتصادی به سر می برند و در این شرایط باید ضمن وصول عادلانه مالیات تمام توان خود را در برخورد مناسب با ارباب رجوع قراردهیم .
ایشان ضمن اشاره به نقش کارکنان محترم درتسهیل فرآیند خدمت رسانی مناسب بیان کرد : در حال حاضر با جایگزینی و استفاده از نیروهای زبده تمام تلاش ما در کسب حداکثر رضایت مودیان محترم در پرداخت مالیات با اقدامات مناسب وصحیح است و در این راستا تمامی کارکنان امور مالیاتی باتوجه به ظرفیت وتوان خود جهت رضایتمندی مودیان عمل می کنند .
وی در ادامه افزود: بخش وسیعی از کارکان اداره امور مالیاتی شهرستان را نیروی جدیدالاستخدام تشکیل می دهد که باید در دوره های آموزشی لازم در زمینه رعایت حقوق سهروندی وتکریم ارباب رجوع شرکت نمایند و روسای امور با رفتار و منش خود می توانند کارگاه عملی مهارت آموزی در زمینه تکریم مودیان محترم باشند .
سرپرست اداره امور مالیاتی شاهرود با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیندهای مالیاتی عنوان کرد : امروز مودیان علاوه برمراجعه حضوری با میز خدمت الکترونیک مواجه هستند و بسیاری از امور از ثبت نام ،اظهارنامه ،پرداخت وصورت معاملات فصلی تا استعلام بدهی مالیاتی الکترونیکی انجام می شود و این خود دگردیسی در فرآیند خدمت رسانی و حرکت به سمت خدمات مطلوب است .
محسن عبداللهی ضمن اشاره به هفته ارتباطات وروابط عمومی و وظیفه خطیر روابط عمومی ها در ارتقاء کسب رضایت مردم ادامه داد: اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی خواهدبود ودراین راستا روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است .
وی افزود : درحال حاضر جهت پاسخگوئی به مودیان محترم مالیاتی شهرستان سامانه 1526 در مرکز استان مستقر و آماده دریافت نظرات ،انتقادات وپیشنهادات است وخود گامی جهت بهبود فرآیند خدمت رسانی به مودیان محترم می باشد .
گفتنی است در این جلسه روسای امور ،مسئول حراست ،کارشناس مسئول فناوری ومسئول امور اداری حضور داشتند و از کارشناس روابط عمومی تقدیرشد .

تاریخ خبر: 1398/03/07
کلمات کلیدی: حقوق شهروندی 

پرتالهای سازمان امور مالیاتی کشور

اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی
اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی
اداره کل امور مالیاتی اردبیل
اداره کل امور مالیاتی اصفهان
اداره کل امور مالیاتی البرز
اداره کل امور مالیاتی ایلام
اداره کل امور مالیاتی بوشهر
اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری
اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی
اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی
اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی
اداره کل امور مالیاتی خوزستان
اداره کل امور مالیاتی زنجان
اداره کل امور مالیاتی سمنان
اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان
اداره کل امور مالیاتی فارس
اداره کل امور مالیاتی قزوین
اداره کل امور مالیاتی قم
اداره کل امور مالیاتی گلستان
اداره کل امور مالیاتی گیلان
اداره کل امور مالیاتی لرستان
اداره کل امور مالیاتی مازندران
اداره کل امور مالیاتی مرکزی
اداره کل امور مالیاتی هرمزگان
اداره کل امور مالیاتی همدان
اداره کل امور مالیاتی کردستان
اداره کل امور مالیاتی کرمان
اداره کل امور مالیاتی کرمانشاه
اداره کل امور مالیاتی کهکیلویه و بویر احمد
اداره کل امور مالیاتی یزد
امور مالیاتی شهر و استان تهران
ایثارگران
بسیج سازمان امور مالیاتی کشور
حراست
خدمات مودیان
دادستانی انتظامی
دفتر آموزش
دفتر پژوهش
دفتر حقوقی
دفتر هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی
روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور
مرکز فناوری اطلاعات
مزایده ها و مناقصه ها
لیست اول پایین صفحات

سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق خدمات سازمان
شناسنامه خدمات سازمان امور مالیاتی کشور
سامانه مالیات بر ارزش افزوده
دفتر آموزش
دفتر خدمات مودیان
لیست دوم پایین صفحات

دفتر حقوقی
هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی