مدیرکل امور مالیاتی قزوین تاکید کرد:
رعایت حقوق مودیان رویکرد اداره کل در انجام امور است

مدیرکل امور مالیاتی قزوین گفت: همکاران اداره کل تلاش کنند ضمن ارایه خدمات به مودیان، حقوق شهروندی را نیز رعایت کنند.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، پور امیدی، مدیرکل امور مالیاتی قزوین، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت که به منظور بررسی و آسیب شناسی محور ارتقاء سلامت نظام اداری برگزار شد، اظهار داشت: داشتن نیروهای انسانی سالم، متعهد و پاکدست از نقاط قوت اداره کل به شمار می آید و تحقق اهداف سازمانی بر مبنای رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
وی با بیان اینکه این اداره کل در اجرای طرح جامع مالیاتی از استانهای پیشرو بوده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم استان و مراجعین در اداره کل خواهیم بود .
پورامیدی تاکید کرد: روسای ادارات تلاش کنند با رعایت حقوق شهروندی، تمهیدات لازم را جهت مناسب سازی فضای اداری جهت رفاه حال همکاران و مودیان فراهم کنند.
وی با اشاره به استقرار میز خدمت (فیزیکی و الکترونیکی) در اداره کل گفت: یکی از شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی، استقرار میز خدمت می باشد که استقرار آن در اداره کل و شهرستانها باید به سرعت پیگیری و اجرا گردد.
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در ادامه به واگذاری خدماتی که امکان برون سپاری به دفاتر پیشخوان دولت را دارند، اشاره کرد و گفت: با بررسی فرایندهای کاری، خدمات قابل واگذاری شناسایی و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می گردد.
پورامیدی اظهار داشت: مدیران و کارمندان دستگاه های اجرائی‌، خدمتگزاران مردم هستند و باید با رعایت موازین اخلاق اسلامی و اداری وظایف خود را به نحو احسن در راه خدمت به مردم و با درنظرگرفتن حقوق و خواسته‌های قانونی آنها انجام دهند.


تاریخ خبر: 1397/05/24
کلمات کلیدی: قزوین